جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 بهمن 1401     
معاون امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد
کمک اتوبوس‌ و مینی بوس به خطوط پرتردد تاکسی‌های پایتخت

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از کمک اتوبوس و مینی‌بوس‌های تهران برای پوشش خطوط پرتردد تاکسی خبر داد.

مهدی دربانی در مورد اقدامات سازمان تاکسیرانی در روزهای برفی پایتخت گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در مورد بارش برف در تهران بلافاصله تمامی مدیران، بازرسان و سرپرستان خطوط تاکسیرانی در مناطق پرازدحام مستقر شدند و تمام ناوگان نیز در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت.
 
وی با بیان این‌که با مشارکت خوب اتوبوسرانی توانستیم از اتوبوس و مینی‌بوس برای پوشش خطوط پرتردد تاکسی استفاده کنیم، گفت: همچنین ون کمکی از خطوط کم‌تراکم گرفته و در خطوط پرازدحام مورد استفاده قرار دادیم.
 
دربانی با بیان اینکه در پیک صبحگاهی توانستیم با کمک اتوبوس و مینی‌بوس‌های کمکی سرویس‌دهی تاکسی‌ها را پوشش دهیم، اظهار کرد: پیک عصر تاکسیرانی از ساعت 15:30 آغاز می‌شود که با استقرار گشت‌های مختلف و استفاده از ون، اتوبوس و مینی‌بوس در ایستگاه‌های پرتردد همچون پایانه ونک، آزادی، رسالت و پونک توانستیم پیک عصرگاهی را پوشش دهیم و روز گذشته با این اقدام نه تنها ترافیک مسافر در پایانه‌های پرازدحام نداشتیم بلکه شاهد دپوی تاکسی نیز بودیم.
 
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: آماده‌باش تاکسیرانی تا پنجشنبه ادامه دارد و در خطوط پرتردد و پرازدحام از ون کمکی، اتوبوس و مینی‌بوس استفاده خواهیم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: