جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 بهمن 1401     
تست گرم مسیر منتهی الیه شمالی خط ۷ متروی تهران در روز جمعه

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،به دنبال تکمیل روسازی و ریل‌گذاری مسیر منتهی الیه شمالی خط ۷ متروی تهران که با اقداماتی از قبیل ایجاد ریل سوم، کابل‌کشی و تعبیه سایر تاسیسات داخل تونل همراه بود، تست گرم این مسیر ۳۵۰۰ متری روز جمعه ۲۱ بهمن ماه در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

مهندس محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو با اعلام مطلب فوق افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته طی یک سال اخیر، اقدامات تکمیلی مسیر انتهایی خط ۷ در بخش شمالی آن به سرانجام رسید و امکان تست گرم این محدوده فراهم شده است. انجام تست گرم در واقع پیش نیاز اصلی افتتاح ایستگاههای شهید دادمان و میدان کتاب است که بهره‌برداری از این دو ایستگاه به زودی صورت خواهد گرفت.
 
مجری خط ۷ متروی تهران، هزینه تکمیل مسیر ۳۵۰۰ متری از بخش منتهی‌الیه شمالی خط مذکور را مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تمام عملیات تجهیزاتی و تاسیساتی این بخش در دوره کنونی مدیریت شهری انجام شده است تا خط ۷ عملاً در مسیر تکمیل و سرویس‌دهی حداکثری به شهروندان قرارگیرد.
 
تست گرم در تونل‌های مترو به مجموعه اقدامات زیرسازی و روسازی مسیر، آماده‌سازی ایستگاهها و نصب تجهیزات ویژه پیش از مسافرگیری مربوط می شود و طی آن کنترل های لازم جهت آزمایش روند حرکت قطار در مسیر مورد نظر صورت می پذیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: