جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 بهمن 1401     
«هولوکاست اقتصادی» که بر سر مردم ایران آمد

 اعتماد آنلاین: رضا نصری فعال اقتصادی نوشت: پومپئو در خاطراتش می‌نویسد خروج از برجام و اعمال فشار حداکثری موجب شد درآمد ایران ۷۰میلیارد دلار کاهش یابد؛ بیش از صد شرکت از ایران خارج شوند و قراردادهای سرمایه‌گذاری لغو گردد؛ تولید ناخالص داخلی ایران از ۴۴۵ میلیارد دلار به ۱۹۲ میلیارد دلار سقوط کند. ‌

«هولوکاست اقتصادی» که بر سر مردم ایران آمد
 
و در ظرف سه سال، رتبه تولید ناخالص داخلی ایران در جهان از ۳۱ به ۵۱ به تنزل پیدا کند. اگر به همین اعداد خوشبینانه بسنده کنیم، این یعنی نابودی جان و مال و روان و سلامت و آینده میلیون‌ها ایرانی!
 
منتها، متأسفانه در ایران، به جای اینکه این ⁧ هولوکاست اقتصادی⁩ را روزانه در گوش جهان فریاد بزنیم و اجازه ندهیم این جنایت بزرگ فراموش شود، به جان برجام و تیم مذاکره‌کننده افتادیم و همه تقصیر را گردن مجهولی به اسم «مدیریت داخلی» انداختیم تا از آن بهره‌برداری جناحی کنیم.
 
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی مدیریت داخلی» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: