جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 بهمن 1401     
عرضه خودرو در بورس کالا مهم ترین اقدام ایران خودرو در یکسال گذشته است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، ، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس کالا را مهم ترین اقدام مدیرعامل ایران خودرو در یکسال گذشته برشمرد و عنوان کرد: عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا موجب تعدیل قیمت ها در بازار شده و امیدواریم شرایطی فراهم شود که با عرضه تمامی خودروها در بورس شاهد ثبات در بازار خودرو باشیم.

حسین محمد صالحی دارانی عملکرد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی یکسال اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مدیرعامل ایران خودرو از زمان حضور در گروه صنعتی ایران خودرو برنامه های خوبی از جمله تکمیل خودروهای ناقص، تنوع بخشی سبد محصولات ایران خودرو، توسعه بازارهای صادراتی و اتحاد استراتژیک با گروه خودروسازی سایپا را در دستور کار خود قرار دادند که پیاده سازی و تحقق کامل برنامه های مذکور می تواند به خروج خودروسازی از وضعیت فعلی و جلب رضایت مردم کمک کند.
 
وی عرضه خودرو در بورس کالا را مهم ترین اقدام خطیبی در یکسال گذشته برشمرد و اظهار داشت: عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا موجب تعدیل قیمت ها در بازار شده و امیدواریم شرایطی فراهم شود که با عرضه تمامی خودروها در بورس شاهد ثبات در بازار خودرو باشیم.
 
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلسشورای اسلامی توسعه بازارهای صادراتی را از دیگر اقدامات مهم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان و بیان کرد:قطعا با صادرات خودرو باکیفیت به کشورهای همسایه جایگاه اقتصادی ایران در منطقه بیش از پیش خواهد بود.
 
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه واردات خودرو می تواند به تعادل در بازار خودرو کمک کند اما همچنان با واردات خودرو مخالف هستیم زیرا حمایت از تولید داخل اشتغال زایی بیشتر و رونق اقتصادی در کشور را به دنبال خواهد داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: