جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 بهمن 1401     
افزایش ترافیک پایتخت به دلیل بارش‌ها

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز همراه با بارش برف و باران را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در مورد بارش برف و باران در پایتخت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز آمادگی لازم را در این خصوص اتخاذ کردند، اما به هرحال با توجه به اینکه در این شرایط شاهد افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، کاهش سرعت حرکت خودروها به دلیل لغزندگی معابر و ... هستیم، حجم ترافیک در معابر پایتخت در مقایسه با روزهای دیگر کمی افزایش داشت.
 
وی با بیان اینکه ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید، گفت: در حال حاضر از بار ترافیک صبحگاهی کاسته شده اما همچنان در برخی از معابر شاهد حجم بالای تردد هستیم. همچنین همزمان با تعطیلی مدارس نیز کمی حجم ترافیک در اطراف مدارس و اماکن آموزشی افزایش پیدا خواهد کرد و از حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز نیز ترافیک عصرگاهی آغاز خواهد شد.
 
شریفی با بیان اینکه صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم و بعضا سنگین در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از محدود بزرگراه شهید ستاری و بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح بودیم، گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از محدوده بزرگراه شهید ستاری تا ورودی تونل نیایش نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بود.  
 
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی و بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه امام علی (ع) نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی را شاهد بودیم، گفت: در بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست و طول بزرگراه شهید مدرس نیز شاهد بار ترافیکی بودیم.
 
وی ادامه داد: در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از محدوده نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیادشیرازی، مسیر جنوب به شمال چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز بار ترافیکی صبحگاهی وجود داشت.
 
شریفی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید نیز ترافیک سنگین صبحگاهی را شاهد بودیم، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی حدفاصل میدان فتح تا میدان آزادی نیز شاهد ترافیک پرحجم بودیم. در بزرگراه اشرفی اصفهانی نیز حجم بالای تردد گزارش شده بود.
 
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک معابر داخلی نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل پارک وی تا تجریش، خیابان حافظ، مقاطعی از خیابان کارگر جنوبی، بلوار میرداماد، طول خیابان شهید مطهری و ... نیز شاهد حجم بالای تردد بودیم.
 
وی در پایان از شهروندان خواست که در شرایط بارندگی با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و تا حدامکان از تردد غیرضروری به خصوص در ساعات پیک ترافیک و اوج بارش‌ها پرهیز کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: