جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 بهمن 1401     
تلاش شهرداری برای ارتقای ایمنی و نوسازی تجهیزات ترافیکی پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه از کارخانه سازنده تجهیزات ترافیکی دیدن کردند.

مهدی گلشنی در جریان این بازدید گفت: به منظور امکان آشنایی بیش‌تر و بررسی دقیق‌تر فعالیت‌ها و توانمندی‌های شرکت «نوین عرف شهریار»، روز گذشته به همراه معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق از کارخانه این شرکت بازدید کردیم.
 
وی افزود: این شرکت بعد از سال‌ها دوری از فضای اجرایی و توقف فعالیت‌های خود با مدیریت جدید توانسته است تا دوباره حرکت جدی و جدیدی را شروع کند که بتواند در حوزه تجهیزات ترافیکی، اقدامات مؤثری را در رقابت با دیگر سازندگانی که فعالیت مشابهی دارند، انجام دهد.
 
گلشنی گفت: این مجموعه که قبلاً تحت عنوان شرکت عرف ایران فعالیت می‌کرد، از سابقه درخشانی برخوردار است و ظرفیت‌ها و امکانات مناسبی از سال‌های گذشته در این شرکت و کارخانه آن فراهم است که امیدواریم بتوانیم از این توانمندی‌ها به بهترین شکل ممکن برای مدیریت و ایمنی ترافیک بهره بگیریم. 
 
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان در زمینه ترافیک و نگهداشت تجهیزات ترافیکی ارائه کنیم، طبیعتاً باید از شرکت‌هایی که از توانایی بالایی در این زمینه برخوردارند، حمایت کنیم تا سطح کیفی و کمّی خدمات خود را به حد استاندارد برسانیم. در این بازدید، معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق به بیان نظرات، نیازها و انتظارات خود از شرکت نوین عرف شهریار پرداختند تا در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات، با این شرکت تفاهم‌نامه همکاری امضاء کنند.
 
 شرکت عرف ایران، اولین و تنها شرکتی بود که توسط مهندسان و کارشناسان زبده و خبره شهرداری تهران در جهت نظم‌بخشی به ترافیک از طریق تولید بهینه علائم راهنمایی و فنی در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد و پس از ١٧ سال تلاش، در سال ١٣٨٨ و در اجرای برنامه چهارم به بخش خصوصی واگذار شد.این شرکت در دوره جدید با نام «نوین عرف شهریار»، خدمات و فعالیت‌های خود را در زمینه «طراحی و تولید انواع تابلوهای راهنمایی، فنی و اختصاصی»، «خط‌کشی و اجرای علائم افقی خیابان‌ها و پارکینگ‌ها» و «طراحی و تولید انواع اِلِمان‌ها و مبلمان شهری در جهت ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه ها» به شهرداری‌های سراسر کشور ارائه می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: