جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 بهمن 1401     
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:
مخالفین «ایران قوی» سپاه را می زنند

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایلی که مخالفین "ایران قوی" سپاه را می زنند این است که سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد  زیرساختارهای لازم در  ایران به  بازیگر اصلی و موثر بوده است.

 جعفر شربیانی در یکصدو بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در  رابطه با تخریب چهره سپاه گفت: به این دلیل مخالفین "ایران قوی" ایران سپاه را می زنند که سپاه ابزار اصلی پیاده سازی و تحقق آرمانها و منویات امام و رهبری و انقلاب است.
 
وی افزود: سپاه پروژه های براندازی نظام جمهوری اسلامی در سالهای ۹۸،۹۶،۸۸ و توطئه براندازی و اغتشاشات اخیر را به محاق برده و ناکام گذاشته است.
 
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سپاه برای تحقق وعملیاتی شدن استراتژی شکل گیری محور مقاومت در خاورمیانه و به تعلیق در آوردن استراتژی خاورمیانه آمریکایی نقش اصلی را بازی کرده است.
 
شربیانی تاکید کرد: سپاه در ظرفیت سازی اساسی برای  ایجاد قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی در عرصه های  هسته ای، پزشکی، پهپادی، موشکی، دریایی، علمی و .. را فراهم ساخته است.سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد زیرساختارهای لازم در سرتاسر ایران به خصوص حاشیه ها و پیرامون کشور بازیگر اصلی و موثر بوده است.
 
رئیس کمیته باغات شورای شهر تهران تاکید کرد: سپاه در حوادث اخیر برای تجزیه ایران به منظور کوچک شدن آن، با هدف سلطه درازمدت صهیونیست ها بر خاورمیانه، را در نطفه خفه کرده است.
 
وی گفت: لذا محور و نماد سلطه یعنی آمریکا با درک نقش و کارکرد سپاه از همان ابتدا، تمرکز خود را بر روی این نهاد قرار داده است و در دوران ترامپ، سپاه سرافراز را در زمره گروههای تروریستی قرارداد.
 
 جعفر شربیانی افزود: اکنون و بعد از چند سال، دنباله و زاییده های آن تفکر در اروپا به دنبال «تروریستی نامیدن» سازمان و نهادی است که حداقل سود و انتفاع آن برای خود اروپایی ها،این بوده است که از سلطه و گسترش اثرات خونریزی گسترده داعش در این جوامع مانع شده است.
 
وی ادامه داد: البته این توطئه و طراحی که ریشه در شکست های اخیر محور سلطه و هم سویان اروپایی و منطقه ای آنها دارد به مانند قبل به نتیجه نخواهد رسید و سپاه همچنان مسیر تقویت «ایران قوی» در درون و بیرون از ایران و خاورمیانه و فراتر از آن را با افتخار خواهد پیمود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: