جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 بهمن 1401     
توافق شهرداری با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۷ گفت: توافقات برای تملک باغ پیراپزشکی با بنیاد تعاون ارتش انجام شده و این باغ به زودی به تملک شهرداری در خواهد آمد.

صراله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه بازدید از باغ پیراپزشکی در این منطقه که با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست و علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران انجام شد، اظهارکرد: منطقه ۷ از سرانه فضای سبز پایینی برخوردار است، از همین رو برای برطرف کردن آن در نظر گرفتیم از اراضی نهادهای حکومتی و مجموعه‌های نظامی و انتظامی استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه برای جبران کمبود سرانه فضای سبز تملک املاکی که مستعد ایجاد فضای سبز هستند را پیگیری می‌کنیم، افزود: از جمله آن ملکی در خیابان معلم (باغ پیراپزشکی) متعلق به ارتش جمهوری اسلامی است که جلسات متعددی در این خصوص با بنیاد تعاون ارتش داشتیم تا بتوانیم از محل تبصره ۷ این ملک را تملک کنیم‌.
 
به گفته آبادیان، مساحت این ملک بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ متر است که توافقات برای تملک آن با بنیاد تعاون ارتش انجام شده و به زودی به تملک شهرداری در خواهد آمد تا به ارتقای سرانه فضای سبز منطقه کمک کند.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان سرانه فضای سبزی که در منطقه ۷ جنبه عمومی دارد، ۵.۶ متر است، اما مساله این است که مثلا مجموعه ۶۸ هکتاری مصلی در این منطقه قرار دارد که ۴۰ هکتار آن فضای سبز است و جنبه عمومی نیز دارد، ولی با این حال جزو سرانه فضای سبز منطقه محسوب نشده است، بنابراین احتساب میزان سرانه فضای سبز در منطقه نیاز به بازنگری دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: