جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 دی 1401     
ساخت ۳۱ ایستگاه شتاب‌نگاری در اطراف پایتخت

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، ۳۱ایستگاه شتاب ‌نگاری توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در اطراف پایتخت در حال احداث است.

 هادی حق‌بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف احداث ۳۱ ایستگاه شتاب‌نگاری در اطراف پایتخت، از ادامه اقدامات اجرایی به این منظور خبر داد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های شتاب‌نگاری در قالب ۲ تیپ و در اطراف شهر تهران احداث می‌شود، از صعب‌العبور بودن مسیرها و شرایط بد جوی در ارتفاعات، به عنوان مهمترین موانع و مشکلات اجرایی این پروژه یاد کرد و افزود: محدوده جاده چالوس، گچسر، طالقان، فشم، آهار، دماوند، لواسان، گیلاوند، کرج، کهریزک، رباط‌کریم، ایوانکی، پیشوا و دربندسر از جمله نقاطی است که احداث ایستگاه‌های شتاب‌نگاری در آنها طراحی و جانمایی شده است.

 حق‌بین ضمن اعلام پیشرفت ۳۳ درصدی عملیات اجرایی این پروژه تصریح کرد: احداث ایستگاه‌های شتاب‌نگاری به دلیل اهمیت ویژه در امور مربوط به مدیریت بحران در اولویت ماموریت‌های اجرایی قرار گرفته و پیش‌بینی می‎ شود تا ۲ ماه آینده به اتمام برسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: