جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 دی 1401     
بارش برف و ترافیک روان در پایتخت

 به گزارش  گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر در صبح برفی پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز یکشنبه، ۲۵ دی ماه گفت: با رصد انجام شده از سوی مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و نیز گزارش‌های دریافتی از ماموران مستقر پلیس از سطح معابر تعطیلی اعلام شده در شهر تهران سبب شده تا امروز نیز اکثر معابر خلوت بوده و تردد به شکل آرام و روان در انجام شود.  
 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه از ساعات آغازین صبح امروز شاهد بارش برف در معابر پایتخت و به خصوص معابر نیمه شمالی تهران بودیم، گفت: در همین راستا نیز از مردم می‌خواهیم که از تردد غیرضروری در سطح معابر خودداری کنند. همچنین در معابر شمالی و کوهپایه‌ای پایتخت حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل و رانندگی با سرعت مطمئنه دو توصیه دیگر پلیس به رانندگان است.
 
وی گفت: درمسیر غرب  به شرق  بزرگراه شهید حکیم قبل از بزرگراه  شهید باکری نیز  یک مورد آبگرفتگی  و یخ زدگی داریم که رانندگانی  که در  این مسیر  به ویژه در  ورودی و خروجی و رمپ‌ها در  حال حرکت هستند باید از  سرعت خود کاسته و با سرعتی  کم تردد کنند تا دچار حادثه نشوند.
 
 شریفی با تاکید بر اینکه خلوت بودن معابر دلیلی برای رانندگی با سرعت فراتر از حد مجاز نیست، گفت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران اقدام به رانندگی با  سرعت و سبقت غیرمجاز کنند. در همین راستا نیز ضمن توصیه به این رانندگان برای پرهیز از این تخلفات اعلام می‌کنم که تیم‌های سیار ثبت تخلف سرعت غیرمجاز به وسیبه دوربین‌های لیزرگان در معابر مستقر بوده و با این تخلف برخورد خواهند کرد.  



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: