جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 دی 1401     
تصادف مرگبار نیسان و پژو در محور قم - تهران

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ سه تن درپی تصادف میان پژو و نیسان در محور قم - تهران خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور درباره جزئیات این حادثه رانندگی گفت: حوالی ساعت ۲۰:۴۰ شب گذشته خبر مربوط به تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و نیسان باری به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از امدادگران به محل حادثه واقع در محور قم به تهران بعد از پلیس راه اعزام شدند.
 
وی با اشاره به حضور امدادگران در محل گفت: با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که شش تن درپی این حادثه دچار آسیب شده‌اند که متاسفانه سه نفر جان خود را از دست داده بودند. سه نفر دیگر نیز مصدوم شده بودند که دو نفر خدمات درمانی را در محل دریافت کرده و یک تن نیز از سوی عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: ماموران پلیس راه در محل حضور داشته و علت حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد. امدادگران جمعیت هلال احمر پس از انجام امدادرسانی و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به پایگاه امدادونجات بازگشتند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: