جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 دی 1401     
آمادگی مدیریت شهری برای استفاده از خدمات دانش‌بنیان در حمل و نقل شهری

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام آمادگی مدیریت شهری برای استفاده از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان در حمل و نقل شهری گفت: حمایت ما از این شرکت‌ها در حد حرف و شعار نیست چرا که اعتقاد داریم استفاده از خدمات مراکز دانش‌بنیان، هم از نظر هزینه و هم به لحاظ به‌کارگیری فناوری‌های نوین به نفع شهرداری تهران است.

جلال بهرامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای شهرداری منطقه ۵ در حوزه حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر ضرورت همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برای روان‌سازی ترافیک تهران، افزود: بحث استفاده از خدمات این شرکت‌ها و حمایت از آنها، ضروری است و جنبه شعاری و نمایشی ندارد.
 
وی اظهار کرد: در حال حاضر، کارها و پروژه‌های ما از طریق خرید مشاوره از شرکت‌های مطالعاتی انجام می‌شود که این شرکت‌ها بر اساس مقدورات موجود، مطالعه را انجام می‌دهند، در حالی که همین کار را یک شرکت دانش‌بنیان با ارتقای امکانات موجود و استفاده از تجهیزات جدید انجام می‌دهد که می‌تواند راهگشا باشد.
 
بهرامی تصریح کرد: با توجه به معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توانیم از خدمات این شرکت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرده و با صرفه‌جویی در هزینه‌های اداری، مسائل و مشکلات‌مان را سریع‌تر رفع کنیم.
 
معاون شهردار تهران اظهار کرد: به عنوان نمونه، به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت که از عمر طولانی برخوردار باشند، با توجه به هزینه بالای نگهداشت این چراغ‌ها، باعث صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها می‌شود.
 
وی در خاتمه این بازدید خاطرنشان کرد: طبیعی است که ما از این نوع خدمات که از فن‌آوری‌های روز بهره‌ می‌برد و هزینه‌های نگهداری را کاهش و میزان بهره‌وری را افزایش می‌دهد، استفاده خواهیم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: