جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 آذر 1401     
فرمانده کل نیروی انتظامی فراجا عنوان کرد:
بهترین خدمت پلیس به مردم کاهش تصادفات جاده ای است

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل نیروی انتظامی فراجا در مراسم رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور ضمن تاکید بر مدیریت و کاهش تصادفات جاده ای اظهار داشت: به منظور مدیریت تصادفات جاده ای در فصل زمستان برنامه ریزی سه ماهه را با همکاری نیروهای هشت دستگاه در پیش داریم که این طرح در کاهش تصادفات و تعداد جانباختگان تاثیرگذار خواهد بود.
 
 سردار اشتری عنوان کرد: بهترین خدمت پلیس به مردم و به ویژه مسافران این است که تصادفات و تلفات جاده‌ای به حداقل ممکن برسد و این تاکید و خواست مقام معظم رهبری است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه افزایش ۱۴ درصدی سفرها را در طرح زمستانی سال گذشته داشتیم اما شاهد کاهش تصادفات بوده ایم باید بتوانیم این رویه را حفظ کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی فراجا بیان کرد: مدیریت وسایل نقلیه، زیرساخت‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی از جمله عوامل بروز حوادث جاده ای هستند که امیدواریم با حمایت های رییس جمهور شاهد کاهش تصادفات جاده ای حتی بهتر از سالهای گذشته باشیم.
 
سردار اشتری در ادامه با اشاره به طرح زمستانی پلیس راهور اذعان داشت: به منظور مدیریت و کاهش تصادفات جاده ای در فصل زمستان برنامه ریزی سه ماهه را با همکاری نیروهای هشت دستگاه در پیش داریم که در کاهش تصادفات و تعداد جانباختگان تاثیرگذار خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه امسال زمستان سردی را در پیش داریم، گفت: زمستان امسال باید در مناطق بحران زا حضور موثرتری داشته باشیم و از هوشمندسازی و تجهیزات روز استفاده بیشتری کنیم البته که طی سال‌های گذشته پلیس به هوشمندسازی توجه بیشتری کرده و امیدواریم با همکاری مردم و رسانه ها بتوانیم تصادفات و سوانح رانندگی را کاهش دهیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی فراجا در پایان خاطرنشان کرد: هر شهروندی که جان خود را در تصادفات از دست می دهد خسارت‌های مادی و معنوی جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می کند و باید تمام همت و ظرفیت موجود را در این راه به کار بگیریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: