جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 آذر 1401     
در بررسی حسابرسی منطقه۱۱ در صحن شورا عنوان شد
تشکیل کمیته‌ احصاء بدهی ساختماهای نهادهای عمومی و لشگری در منطقه ۱۱

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران حسابرسی شهرداری منطقه ۱۱ برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را تصویب کردند.

اعضای شورای شهر تهران حسابرسی از شهرداری منطقه ۱۱ در سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را در جلسه روز گذشته بررسی کردند و حبیب کاشانی با بیان اینکه درآمدهای عملیاتی در این منطقه ۳۱۱ میلیارد تومان بوده که عمدتا شامل تغییر کاربری و ... بوده است، گفت: این نشان می‌دهد که شهرداری به اسناد بالادستی بی توجه بوده است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری چند ملک خریداری کرده اما اسناد آن در اختیار حسابرس قرار نگرفته است، تصریح کرد: شهرداری این منطقه در سال‌های گذشته زمینی به مساحت ۱۴۲ هزار متر از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خریداری کرده که مستندات مورد لزوم در مورد شرایط معامله ارائه نشده است و همچنین یک قرارداد با بیمارستان بهارلو برای فروش ۳۱ هزار متر داشته است که اسناد مورد نیاز حسابرس در خصوص تفاهم شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی ارائه نشده است.
 
محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ نیز با بیان اینکه از زمانی که به عنوان شهردار انتخاب شده گردش کار و گزارش‌ها مکانیزه شده است و تاییدیه‌ها نیز به صورت سیستمی ارائه می‌شود، گفت: منطقه ۱۱ مملو از ساختمان‌های کشوری، لشگری، سازمانی و دولتی است که برای احصاء بدهی این ساختمان‌ها کمیته‌ای تشکیل شده است و حتی خودمان به سراغ درشت دانه‌ها رفتیم و امیدوارم بتوانیم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.
 
 اعضای شورای شهر تهران نهایتا با رای مثبت خود گزارش حسابرس در مورد شهرداری منطقه ۱۱ برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را تصویب کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: