جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 آذر 1401     
مناسب سازی معابر غربی پایتخت ویژه معلولان

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۹ از انجام اقدامات ویژه در معابر غربی پایتخت در راستای بهسازی و تسهیل دسترسی معلولان و کم توانان به خدمات شهری مناسب خبر داد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی در این باره گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه با اجرای ضوابط مناسب سازی و رفع موانع معماری از ۹ معبر منطقه، ۵ بوستان و ۳ ساختمان در نیمه اول سال جاری به منظور کاهش رفع مشکلات افراد معلول، اقدام کرده است.
 
او افزود: در همین راستا نسبت به اجرای ۳۵۰۰ متر مربع کفپوش، ۵۵۰ متر مکعب بتن ریزی، تعمیر و احداث ۱۲چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولین و نصب ۱۸۵متر طول دستگرد اقدام شده است.
 
شهردار منطقه۹ در ادامه توضیح داد: آماده سازی واختصاص ۸ محل پارک خودرو ویژه معلولین با استفاده از تابلو و رنگ آمیزی مخصوص مقابل اماکن و فضاهای عمومی و همچنین همسطح سازی و احداث رمپ در ۱۸تقاطع از معابر غربی تهران از دیگر اقدامات انجام شده در غرب پایتخت است.
 
 مرتضوی یادآور شد: از آنجایی که اجرای ضوابط مناسب سازی با نیاز جامعه معلولین، تردد سایر افراد جامعه را نیز بهبود می بخشد، مناسب سازی محیطی، مرتفع کردن موانع فیزیکی و مساعد کردن محیط برای انجام فعالیت افراد کم توان مورد توجه  ویژه شهرداری منطقه۹ می باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: