جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 آبان 1401     
رئیس مرکز نوسازی شهرداری تهران خبر داد
نصب QR کد در بیش از ۶۲ هزار تاکسی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد (QR code) در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری تهران خبر داد و گفت: این امر قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت شهر هوشمند و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است.

محمدعلی الفت پور در این باره گفت: شهروندان با بهره‌گیری از QR کد می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاه‌ترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند. این روش علاوه بر اینکه، قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت سازمانی هوشمند است؛ مشارکت و رضایت شهروندان را نیز به­دنبال دارد.
 
وی افزود: تاکنون حدود ۳۰ هزار تاکسی خطی به طور صددرصد و حدود ۳۲ هزار و ۲۰۰ تاکسی تلفنی، گردشی و ... به طور ۷۰ درصد مجهز به QR  کد شده‌اند.
 
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه قدم بعدی، نصب QR کد بر روی اتوبوس‌های شهری، ایستگاه‌ها و بوستان‌هاست، گفت: نیروهای انسانی و تمام دارایی‌های فیزیکی و خدماتی شهرداری تهران مانند اماکن، فضاها، وسایل حمل‌ونقل عمومی و تجهیزات شهری که می‌توانند مورد قضاوت مردمی قرار گیرند، قابلیت بهره‌گیری از QR کد را دارند.
 طرح نصب QR code در تاکسی‌های شهری با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و سازمان‌های فناوری، اطلاعات و ارتباطات و تاکسیرانی در حال انجام است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: