جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 آبان 1401     
بارش باران در جاده‌های ۲ استان و ترافیک نیمه سنگین در پنج محور

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در پنج محور مواصلاتی و بارش باران در محورهای دو استان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به گزارش‌های پلیس درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی و رصدهای صورت گرفته امروز دوم آبان‌ماه، ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی کشور نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. 
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جاده چالوس در محدوده پنجک، در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده است. 
 
وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره، آزادراه تهران - ساوه محدوده نسیم شهر و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز نیمه سنگین اما روان است.
 
به گفته شیرانی، محور ریگان - ایرانشهر و محور لاسم - ارجمند نیز تا اطلاع بعدی مسدود هستند.
 
شیرانی با بیان اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور به صورت آرام و روان گزارش شده است، گفت: گزارشی در خصوص ترافیک سنگین یا پرحجم به پلیس گزارش نشده است. 
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی و زنجان هستیم که در همین راستا به رانندگان توصیه می‌کنیم حین بارندگی در جاده‌های لغزنده فاصله طولی مناسب با سایر خودرو ها و سرعت مطمئنه را رعایت کنند. 
 
وی افزود: لازم است که رانندگان توجه لازم را به مسیر داشته باشند و پیش از آغاز سفر خود به منظور برنامه ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل کنند. 
 
شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: