جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 شهريور 1401     
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور خبر داد
اعزام ۱۰۰ ون جدید به مرز مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از اعزام ۱۰۰ ون جدید جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران با دستور وزیر کشور خبر داد.

مرتضی ضامنی در حاشیه مراسم اعزام ون‌های جدید به مرز مهران  گفت: آئین بدرقه ۱۰۰ ون جدید با حضور جواد توسلی مهر مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل و جمعی از مدیران سازمان‌های حمل و نقل استان تهران و مدیران ایران خودرو شب گذشته در محل شرکت مذبور برگزار و این ون‌ها راهی مرز مهران شدند.
 
وی ادامه داد: بعد از ۱۲ سال وقفه در امر نوسازی تاکسی‌های ون، یک همکاری بسیار خوب و مطلوبی با مجموعه ایران خودرو دیزل شکل گرفت و یک قراردادی برای نوسازی ۵ هزار ون منعقد گردید که در راستای همزمانی با اربعین حسینی، طی توافق و هماهنگی با مجموعه ایران خودرو دیزل و با راهبری و دستور مقام عالی وزارت کشور، مقرر شد تعداد ۱۰۰ دستگاه از ناوگان ون عازم مرز مهران شوند.
 
ضامنی تاکید کرد: این تعداد ون جهت خدمت رسانی به زائران گرامی اربعین حسینی اعزام شدند و ما این حرکت را به فال نیک و بعنوان تبرک طرح نوسازی می‌گیریم. خوشبختانه تعداد ۵۰۰ دستگاه از این ناوگان آماده تحویل هستند و امیدواریم در چند روز آینده با هماهنگی‌ با مجموعه ایران خودرو بتوانیم فرآیند نوسازی را شروع نمائیم و شهروندان شهرهای هدف شاهد یک ناوگان نوسازی شده از این ون‌ها باشند.
 
در مراسم اعزام ون‌های جدید به مرز مهران جواد توسلی مهر مدیر عامل ایرانخودرو دیزل گفت: در راستای قرارداد فی مابین این شرکت با مجموعه وزارت کشور جهت تحویل ۵۰۰۰ دستگاه خودرو ون اولین کاروان ۱۰۰ دستگاهی این ناوگان با همکاری اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، جهت خدمت رسانی به زائران حسینی عازم مرز مهران شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: