جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 شهريور 1401     
بهره برداری همزمان از ورودی های جدید در ایستگاه‌های متروی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، ۲ورودی جدید به ورودی ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران اضافه خواهد شد؛ ورودی ‌های دوم ایستگاه‌های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط ۶ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

علی مزینانی مجری خط ۶ مترو تهران با اعلام مطلب فوق افزود: ورودی نخست ایستگاه شهید رضایی که در کوچه رئوفی قرار دارد، مهرماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید و حالا ورودی دوم که در خیابان شهدای ۱۷ شهریور واقع شده است، تکمیل و در اختیار مسافران قرار می گیرد. ایستگاه شهید رضایی در منطقه ۱۵ قرار داشته و به لحاظ محل جغرافیایی خاص خود، روزانه مسافران متعددی به آن رجوع می کنند.

وی افزود: همزمان با افتتاح این ورودی، شاهد آغاز بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی نیز خواهیم بود؛ ورودی جدید به مردم کمک می‌کند تا از طریق خیابان‌های پیامبر و اباذر و همچنین مراجعان بیمارستان پیامبران به ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی دسترسی راحت‌تری پیدا کنند. با افتتاح این ورودی ، در واقع ۲ دستگاه آسانسور و ۴ رشته پله برقی به امکانات ایستگاه مذکور اضافه می شود. ورودی  نخست ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی که در منطقه ۵ قرار دارد، اسفندماه سال ۱۳۹۹به روی  مردم گشوده شده بود.

مجری خط ۶ مترو در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به معماری خاص ورودی دوم ایستگاه شهید رضایی، گفت: در مجموع حدود ۷۵ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از ورودی‌های جدید در این دو ایستگاه‌ از خط ۶ هزینه شد تا عملیات ساختمانی و تجهیزاتی آنها تکمیل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: