جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 شهريور 1401     
ایمن‌سازی سوزن‌های ایستگاه متروی شهر ری

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در محدوده ایستگاه شهرری خبر داد و گفت: به همین دلیل خط یک متروی تهران در محدود ایستگاه‌های شهرری تا پالایشگاه، روزهای پنجشنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ شهریورماه سرویس‌دهی ندارد.

حامد عباسی نامی با اشاره به اینکه بعد از ۲۰ سال بهره‌برداری از خط یک مترو، بهسازی امری ضروری است، گفت: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهرماه شاهد افزایش مسافر خواهیم بود. بنابراین انجام تعمیرات موردنیاز در اولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با بهسازی این سوزن‌ها، بهره‌برداری از نیمه جنوبی خط یک متروی تهران در شرایط مطلوب‌تر و ایمن‌تری قرار خواهد گرفت.
 
وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام شود، افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می‌شود و سرویس‌دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.
 
 عباسی نامی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران ((به‌صورت رایگان)) در مسیر رفت‌وبرگشت از ایستگاه شهرری به ایستگاه پالایشگاه و بالعکس، از اولین ساعت بهره‌برداری مترو در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور انجام شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: