جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 مرداد 1401     
پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی در شیراز راه اندازی شد

 

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، مسئول مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر،شیراز گفت: پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی از نیمه مرداد شروع شده است و تا پایان مهر در شیراز ادامه دارد.

دکتر نگار میرزاد افزود: با ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مرکز بهداشت شهدای والفجر برنامه کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی از نیمه مرداد تا پایان مهر ۱۴۰۱ با طرح عنوان پیشگیری از حوادث ترافیکی با همیار – پزشک در زمینه اطلاع رسانی عمومی با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی و صندلی خودرو کودک یا نوزاد، همزمان با سراسر کشور، اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتور سواران در مقایسه با رانندگان و سرنشینان اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه دیگر، بیشتر در معرض خطر هستند و کاربران آسیب پذیر راه‌ها محسوب می‌شوند.

مسؤول مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر تاکید کرد: بخش مهمی از پیشگیری از سوانح و حوادث با خود مراقبتی قابل دستیابی است؛ نکته مهم در نظر گرفتن نقش مردم است؛ الگوی جامعه ایمن به عنوان چارچوبی مناسب برای پیشگیری از حوادث و ارتقا ایمنی با بهره گیری از جلب مشارکت‌های بین بخشی با سازمان‌های ذی نفع است و این الگو از طرف سازمان جهانی بهداشت به رسمیت شناخته شده و از آن حمایت می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: