جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مرداد 1401     
ارائه ۷۰ میلیون خدمت از سوی پلیس راهور در سال ۱۴۰۰

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه پلیس راهور در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه کرده است، گفت: افزون بر نیمی از خدمات انتظامی که در کشور ارائه می شود مربوط به پلیس راهور است.
 
پیش از ظهر امروز مراسمی در سالن همایش‌های نورالرضا از سوی پلیس راهور برگزار شد که در ابتدای این مراسم خبرنگاران و رئیس پلیس راهور فراجا از زحمات و اقدامات سرهنگ عین الله جهانی معاون پیشین اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا تقدیر و قدردانی کرد.
 
سرهنگ جهانی که از سال ۸۹ تا ۹۴ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بود و از فروردین ۹۴ تاکنون نیز به عنوان معاون اجتماعی وفرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا فعالیت داشت اخیرا بازنشسته شده و سرهنگ سیروس حسن زاده جایگزین وی شده است.
 
در ابتدای مراسم سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه داده است، گفت: این خدمات بالغ بر ۵۲ درصد از کل خدمات حوزه انتظامی در سراسر کشور است. این بار شیرین خدمت به مردم است که با مشارکت عوامل پلیس راهور در سراسر کشور محقق شده است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور همچنین در ادامه روز خبرنگار را نیز به اصحاب رسانه تبریک گفت و تأکید کرد که پلیس راهور تعامل و همراهی خوبی را با خبرنگاران و رسانه ها خواهد داشت.
 
سپس سرهنگ عین الله جهانی معاون پیشین اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، خبرنگاران در حوزه راهنمایی و رانندگی را یکی از مصادیق آیه ۳۲ سوره مائده دانست و گفت: اگر خبرنگاری با گزارش و اقداماتی که انجام می دهد جان یک نفر را نیز نجات دهد انگار که جان یک جامعه را نجات داده است. من از خبرنگاران می خواهم که به هیچ عنوان نقش و جایگاه خود را فراموش نکرده و دچار روزمرگی نشوند.

فعالیت ۱۰۰ هزار بانوی فرهنگیار ترافیک
 
جهانی در ادامه با بیان اینکه طرح های فرهنگی پلیس باید الگویی برای دیگر دستگاه ها بشود، خاطر نشان کرد: ما امروز ۱۰۰ هزار بانوی فرهنگیار ترافیک داشتیم که البته برنامه ریزی ما برای تحقق یک میلیون بانوی فرهنگیار بود اما به دلیل شرایط کرونا این امر محقق نشد و در حال حاضر ما ۱۰۰ هزار بانوی فرهنگیار ترافیک داریم. همیاران پلیس، بازرسان نامحسوس، فرهنگیاران ترافیک و... همگی از جمله طرح هایی است که طی این مدت اجرا شد و ان‌شاءالله با مدیریت خوب آقای سرهنگ حسن زاده ادامه داشته باشد.
 
در ادامه خبرنگاران رسانه های مختلف ضمن طرح برخی از نقطه نظرات و پیشنهادات به پلیس از زحمات و اقدامات سرهنگ جهانی در دوران مسئولیت قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند که معاون جدید اجتماعی پلیس راهور نیز همکاری خوبی با خبرنگاران داشته باشد که این موضوع با قول مساعد سرهنگ حسن زاده همراه شد.

خبرنگاران سرمایه های رسانه ای کشور هستند
 
در پایان نیز سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور فراجا نیز از زحمات سرهنگ جهانی تقدیر کرد.
 
هادیان فر همچنین با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران داخل کشور با بسیاری از خبرنگاران خارجی تفاوت دارند. خبرنگاران ما از ابتدای پیروزی انقلاب حضور داشته و در دوران دفاع مقدس ما ۲۴۴ شهید خبرنگار در کشورمان داشتیم. گاهی اوقات ما می گفتیم که خبرنگاران از رزمندگان هم جلوتر هستند. همچنین یاد شهید صارمی را نیز گرامی میداریم.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران سرمایه‌های اصلی رسانه‌های هر کشور هستند، گفت: خبرنگاران امید و امنیت را در مردم ایجاد می‌کنند و نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند. من از حضور در نشست صمیمی با خبرنگاران احساس خوشحالی دارم.
 
رئیس پلیس راهور فراجا خبرنگاران را زبان مردم و چشم و گوش مسئولان توصیف کرد و افزود: ممکن است مردم خیلی جاها به طور مستقیم نتواند با مسئولان در تماس باشند و این خبرنگاران هستند که صدای مردم را به مسئولان رسانده و مشکلات را به آنان منتقل می‌کنند از این جهت خبرنگاری نقش و جایگاه ویژه ای دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: