جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 مرداد 1401     
تلویزیون 2022 اسمارت 75QN800B

 

تلویزیون 2022 اسمارت 75QN800B

در این مطلب قصد داریم تلویزیون Neo QLED 75QN800B را برایتان معرفی کنیم. این تلویزیون سایز صفحه نمایش ۷۵ اینچ دارد و می‌تواند محتواها را با دقت و کیفیت تصویر فوق‌العاده بر روی سایز بزرگ ۷۵ اینچ نمایش دهد. تلویزیون ۷۵ اینچ QN800B در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و از امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رکسوند، در ادامه برخی از ویژگی‌های این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم شما می‌توانید مشخصات قابلیت‌های بیشتر این تلویزیون را در فروشگاه اینترنتی رکسوند مشاهده نمایید.

هر تلویزیون امکانات خاص خودش را دارد. قیمت تلویزیون بسته به سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت است. تلویزیون اسمارت مدل 75QN800B به کیفیت تصویر فوق‌العاده مجهز شده است و می‌تواند تمامی محتواها را با تراکم پیکسلی 8K و بیش از ۳۳ میلیون پیکسل نمایش دهد. با وجود این دقت گسترده تمامی جزئیات تصاویر حتی اگر در تاریک‌ترین یا روشن ترین قسمت صفحه نمایش قرار گرفته باشند با کیفیت بسیار بالا برای‌تان ارائه می‌شوند. بر روی صفحه نمایش تلویزیون 75QN800B تراکم پیکسلی گسترده وجود دارد و شما می‌توانید ۷۰ وات توان صوتی را دریافت کنید. اگر قصد خرید تلویزیون 75QN800B را دارید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رکسوند مشخصات بیشتری از این تلویزیون را مشاهده نمایید.

طراحی تلویزیون Neo QLED مدل 75QN800B

تلویزیون ۷۵ اینچ مدل 75QN800B از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. طراحی تلویزیون‌های این شرکت کمی در این سری‌های آخر نزدیک به طراحی‌های شرکت سونی شده است در صورتی که قیمت تلویزیون‌ها در این دو برند اختلاف تقریبا زیادی با هم دارند. قیمت تلویزیون سونی رکسوند به دلیل سیستم عامل آندروید از تلویزیون‌های سایر شرکت ها بالاتر است. این تلویزیون در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و می‌تواند به معنای واقعی هنر و زیبایی را به خانه شما وارد کند. شما می‌توانید از این سایز صفحه نمایش برای محیط‌های بزرگ استفاده کنید و به راحتی دکوراسیون خانه خودتان را شیک و زیباتر کنید. تلویزیون QN800B در سال ۲۰۲۲ در سایزهای ۶۵ اینچ ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می‌شود. صفحه نمایش تلویزیون 75QN800B در دسته صفحه نمایش‌های تخت قرار دارد که می‌تواند زاویه دید گسترده‌ای را برایتان ایجاد کند. شما می‌توانید این تلویزیون را به راحتی از پایه‌ها جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید و در آن صورت تابلو هنری بسیار زیبایی خواهید داشت. اگر تمامی محصولات خود را از این شرکت می‌خواهید تهیه کنید میتوانید یخچال و سایر لوازم خانگی را نیز در سایت رکسوند مشاهده کنید تا تمامی لوازم خانگی شما با هم ست باشند. قیمت یخچال ساید این شرکت نیز مانند سایز محصولات این برند دارای کیفیت و امکانات زیادی است.

تلویزیون سامسونگ 75Q800B

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت مدل 75QN800B

تلویزیون هوشمند مدل 75QN800B دارای پنل Neo QLED است و می‌تواند با تلفیق فناوری‌های جدید تصاویر با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد. در این تلویزیون فناوری کیولد و فناوری کوانتوم دات به کار رفته است و همین موضوع کیفیت تصویر فوق‌العاده را ایجاد می‌کند. این شرکت در تلویزیون 75QN800B فناوری‌های تصویری بسیار مختلفی را به کار برده است. تلویزیون هوشمند مدل 75QN800B تمامی محتواها را با کیفیت تصویر 8K پخش می‌کند. این کیفیت تصویر تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و در مقایسه با تلویزیون فورکا می‌تواند ۴ برابر رزولوشن بیشتری را برای ارائه دهد. در تلویزیون 75QN800B پردازنده قدرتمند Neural Quantum Processor 8K به کار رفته است.

تلویزیون سامسونگ 75Q800B

سیستم صوتی تلویزیون 75QN800B

تلویزیون ۲۰۲۲ مدل 75QN800B در کنار کیفیت تصویر قدرتمند و تراکم پیکسلی گسترده به فناوری‌های صوتی مختلفی نیز مجهز شده است. این تلویزیون از نظر سطح قدرت صدا کاملا قدرتمند است و می‌تواند بهترین تجربه شنیداری را برایتان ایجاد کند در این محصول سیستم صوتی ۴.۲. ۲ کاناله به کار رفته است و بلندگوهای این تلویزیون کاملاً با کیفیت هستند و می‌توانند قدرت صوتی ۷۰ وات را برایتان ارائه دهند. شما می‌توانید ساعت‌ها و موسیقی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بالایی بشنوید در این تلویزیون وجود فناوری Dolby Atmos بر روی کیفیت صوتی این محصول نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند صداها را به صورت واضح و رسا ارائه دهد. تلویزیون 75QN800B با سایز صفحه نمایش ۷۵ اینچ می‌تواند ۷۰ وات توان صوتی را برایتان ارائه دهد.

سیستم عامل و امکانات تلویزیون 75QN800B 

یکی از انتظارات کاربران که امروزه از خرید تلویزیون دارند این است که تلویزیون مورد نظر آنها بتواند به اینترنت متصل شود و مرورگر وب قدرتمندی داشته باشد. تلویزیون 75QN800B در دسته تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است و شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید وب‌گردی کنید و اطلاعات مختلفی دسترسی داشته باشید حتی می‌توانید به صورت هوشمند و بدون استفاده از سیم یا کابل اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. این تلویزیون به سیستم عامل تایزن مجهز شده است می‌تواند امکانات هوشمند فراوانی را برایتان ارائه دهد. در این محصول با وجود دستیارهای صوتی گوگل و الکسا شما به راحتی می‌توانید تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. این محصول دنیایی از سرگرمی‌ها را برایتان ارائه می‌دهد و شما به شبکه نتفلیکس و یوتیوب دسترسی خواهید داشت. این امکان برای شما فراهم شده است که مشخصات بیشتری از این تلویزیون را در فروشگاه اینترنتی رکسوند مشاهده نمایید و این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند خریداری کنید.