جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 مرداد 1401     
آیا چمن مصنوعی ایرانی قابل اطمینان است؟

 

آیا چمن مصنوعی ایرانی قابل اطمینان است؟

زمانی که بحث سرسبز شدن محیط پیرامون به میان می‌آید، چمن‌های باطراوت و شاداب، تلالوی نور خورشید روی چمن ها و یا رقص چمن‌ها در نسیم ملایم اولین چیزهایی هستند که به ذهن خطور می‌کنند. خوشبختانه چندین دهه است که انواع چمن مصنوعی وارد بازار شده‌اند و به یکی از بهترین جایگزین‌های چمن طبیعی تبدیل شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آسیا چمن، بحث میان چمن مصنوعی ایرانی و خارجی هم چنان بسیار داغ است. اما در این میان می‌توان درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان را مشاهده کرد که به دلیل کیفیت بالا، انتخاب برند چمن مصنوعی ایرانی معتبر و با سابقه و با مشاهده نمونه کارهای شگفت‌انگیز و لوکس آن‌ها، صد در صد به چمن مصنوعی ساخت ایران اعتماد کرده‌اند.

چمن مصنوعی ایرانی چه مزیت‌هایی دارد؟

1.بافت نرم و لطیفی درست مانند چمن‌های طبیعی دارد

یکی از اصول اصلی در پروسه‌های تولیدی کارخانه چمن مصنوعی ایرانی معتبر و شناخته شده این است که این چمن‌ها به گونه‌ای ساخته و طراحی شوند که لمس کردن آن‌ها حس چمن‌های واقعی را به وجود بیاورد.

چمن‌های مصنوعی خارجی حتی ایرانی که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، با کمی لمس کردن و احساس زبری و خشکی، این ذهنیت مصنوعی بودن را در مخاطب ایجاد می‌نمایند. اما تکنولوژی ساخت چمن‌هایی که توسط تولیدکنندگان هم چون آسیا چمن با بیش از 21 سابقه در این عرصه تولید می‌شوند، به‌قدری پیشرفته است که نه تنها حس لمس کردن چمن‌ها چیزی جز نرمی و لطافت به همراه ندارند، بلکه ظاهر آن‌ها بسیار به چمن‌های طبیعی شباهت دارد. و این یعنی شما قرار است با منظره سبز و بسیار طبیعی و واقعی رو به رو شوید که بی شک شما را به یاد چشم اندازهای زیبا و دل انگیز طبیعت می‌اندازد.

2. مطابق با اقلیم‌های گوناگون سراسر ایران است

سرسبزی تنها حق مناطقی با بارش باران و آب و هوای مرطوب و شرجی نیست. هر جای از این سرزمین سزاوار احساس بهشتی است که از طبیعت سبز به دست می‌آید.

شما می‌توانید با مشاوره با تیم متخصص مجرب برند و تولید کننده چمن مصنوعی که سال‌های سال است در این بازار فعالیت می‌کنند و حضور دارند، با اطمینان و اعتماد بالا، چمن مصنوعی ایرانی را انتخاب و خریداری کنید که در منطقه مورد نظر شما به بهترین وجه ممکن عمل می‌کند و همان نتایجی را ارائه می‌نماید که انتظار دارید و در ذهن خود ساخته بودید.

این که تنها فقط یک نوع چمن مصنوعی ایرانی و ورزشی وجود دارد، تصوری کاملا اشتباه است. شاید اگر بگوییم که شما در بازار و بورس چمن مصنوعی با تنوع بسیار زیادی رو به رو هستید، متعجب شوید، اما این موضوع واقعیت دارد. از رنگ‌های مختلف گرفته تا بافت‌ها، ارتفاع الیاف‌ها، تراکم‌های گوناگون، همگی این عوامل موجب به وجود آمدن طیف گسترده‌ای از چمن‌های مصنوعی شده‌اند که هر یک برای کاربردهای مشخصی می‌توانند گزینه مناسبی در نظر گرفته شوند.

آیا چمن مصنوعی ایرانی قابل اطمینان است؟

3. پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش

انتخاب یک برند چمن مصنوعی تولید ایران این اطمینان و قوت قلب را به شما می‌دهد که قرار نیست بعد از نصب چمن‌ها تنها باشید. شما این دلگرمی و پشتوانه را احساس خواهید کرد که در طول تمام مراحل زیرسازی، نصب، ترمیم و نگهداری از چمن مصنوعی به یک تیم متخصص و مجربی در دسترسی دارید که گام به گام همراه شما هستند و تجربه لذت بردن از سرسبزی چمن ها را برایتان دوچندان می‌کنند.

این شیرینی و لذتی که از همراهی کارخانه چمن مصنوعی کسب می‌کنید، بی شک ارزش اعتماد کردن و سرمایه گذاری روی چنین کالای ایرانی را دارد.

با افتخار اعلام می‌کنیم که گروه صنعتی کرمان موکت با نام تجاری آسیا چمن بیش از 21 سال است که در ساخت و طراحی انواع چمن مصنوعی ایرانی هم در کاربردهای ورزشی و هم در مصارف تزئینی تخصص و تجربه و سابقه بلند بالایی دارد و نمونه کارهای بسیاری را در اقصی نقاط ایران عزیزمان به یادگار گذاشته است. شما می‌توانید با بازدید وب سایت آسیا چمن نه تنها نمونه کارها و پروژه‌های مختلف را ارزیابی کنید، بلکه به راحتی می‌توانید با تیم مشاوره و نماینده فروش ما در تماس باشید.