جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 مرداد 1401     
جوی‌های پایتخت گنجایش حجم زیاد بارندگی‌ را ندارد

 

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران با توجه به بارندگی‌های اخیر از آماده باش مجموعه مدیریت شهری و سازمان‌های مربوطه خبرداد و گفت:معمولا چنین بارش‌هایی در تهران نداریم، به همین دلیل بارندگی با چنین حجمی شرایط خاصی ایجاد می‌کند.

علیرضا نادعلی بارندگی روزهای اخیر را خارج از وضعیت عادی تهران دانست و اظهار کرد: ایجاد چنین شرایطی با وجود این حجم از بارش، طبیعی به نظر می‌رسد، البته به این معنی نیست که نمی‌توان پیشگیری بهتر انجام داد اما در تمام دنیا، بارندگی در چنین روزهایی، وقتی از حد طبیعی خود خارج می‌شود، تبدیل به بلا می شود.

 

سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بارندگی در تابستان با پاییز، زمستان و بهار که پیش‌بینی‌های لازم برای مدیریت آب‌راه‌ها انجام می‌شود، متفاوت است. در تابستان هیچکس آمادگی این میزان از بارندگی را ندارد و می‌بینیم که شهرهای مختلف کشور نیز درگیر آن هستند.

 

او با بیان اینکه در چنین وضعیتی باید شرایط واقعی جوی را درک کرد، گفت: برای چند روز آینده نیز همه در آماده باش هستند تا شرایط را به نحوی بهتر و امن‌تر پشت سر بگذاریم.

 

عضو شورای شهر تهران گفت: نهرها و جوی‌ها با وجود لایروبی‌های صورت گرفته، اگر پسماندی نیز نداشته نباشد، گنجایش خاصی دارند. زمانی که این میزان بارندگی باشد، جوی‌ها سرریز می‌شوند و به واحدهای مسکونی، فروشگاه‌ها و اماکن عمومی آسیب وارد می‌کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: