جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 مرداد 1401     
محور امام‌زاده داوود همچنان مسدود است

 

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد ۱۱ محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته درحال حاضر تردد در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس پرحجم اما در حال حرکت و روان گزارش شده است.  وضعیت تردد در سایر محورهای کشور نیز روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به انسداد برخی محورهای مواصلاتی اظهارکرد: با توجه به آخرین گزارش‌ها محورهای شریانی ریگان-ایرانشهر، شهربابک-انار و بافت-سیرجان هستند. همچنین محور بندر خمیر-بندرلنگه در محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه می‌شود. محور انار - مهریز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد جایگزین آن از مسیر جایگزین مهریز - هرات - شهربابک انجام  خواهد شد. محور اهرم - فراشبند نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و هموطنان باید تردد از مسیر جایگزین اهرم - برازجان - کلمه - بوشکان - فراشبند تردد کنند.  محور لاسم-ارجمند نیز دارای انسداد فصلی است.

شیرانی درباره انسداد برخی محورهای مواصلاتی غیر شریانی نیز گفت: محورهای تهران-امامزاده داود، سی‌سخت-پادنا،  سوران-هیدوج و جالق-کله گان نیز مسدود هستند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: