جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 مرداد 1401     
توصیه های پلیس برای رانندگی در روزهای بارانی

 

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توصیه هایی برای رانندگی در روزهای بارانی را بیان کرد.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه به بارندگی‌های اخیر در تهران گفت: اکثر معابر تهران از شب گذشته تا ۳ روز آینده درگیر باران است و مجبور می‌شویم در برخی از معابر محدودیت‌هایی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این روزها به هیچ عنوان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، گفت: به دلیل اینکه خیابان‌ها و معابر لغزنده است خودروها باید با سرعت پایین‌تر از حد معمول تردد کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: امکان دارد رانندگان ترافیکی سنگین‌تر از روزهای قبل را تجربه کنند به همین دلیل توصیه می‌شود باک بنزینشان را پر کنند و از سالم بودن برف پاک کن‌هایشان اطمینان داشته باشند.

حمیدی گفت: خودروهایی که نقص فنی دارند را در این شرایط بارندگی به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که ممکن است در وسط راه خراب شود و بر ترافیکی که بر اثر لغزش معابر ایجاد شده است اضافه کند.

رئیس پلیس راهور در پایان ضمن تاکید بر اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند گفت: بررسی برف پاک کن و چراغ‌ها در شرایط بارندگی یکی از موارد مهمی است که هر راننده باید انجام دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: