جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 مرداد 1401     
عدم اجرای قانون راننده محوری بیمه شخص ثالث توسط دولت قابل قبول نیست

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عدم اجرای قانون راننده محور شدن بیمه شخص ثالث از سوی دولت به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید از طریق کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری شود.

محمد صالح جوکار با انتقاد از عدم اجرای قانون راننده محور شدن بیمه شخص ثالث اظهار داشت: عدم اجرای این قانون از سوی دولت به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید از طریق کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری شود چراکه هر قانونی که در مجلس به تصویب برسد باید توسط دولت اجرا شود.
 
وی افزود: دولت اگر دلایلی برای عدم اجرای این قانون دارد و یا نیاز به اصلاح قانون است می تواند لایحه قانون را برای اصلاح به مجلس ارجاع دهد.
 
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت بیمه شخص ثالث عنوان کرد: تقویت صنعت بیمه به ویژه بیمه شخص ثالث که بخش زیادی از خسارت های جانی و هزینه های مالی ناشی از سوانح رانندگی را پوشش می دهد ضرورت دارد و لازم است دولت نکات مدنظر خود برای اصلاح قوانین را در اختیار مجلس قرار دهد.
 
رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا صنعت بیمه از جمله مواردی است که باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار بگیرد چرا که قوانین بیمه ای باید به گونه ای وضع شوند که مردم نسبت به جبران خسارت های جانی و مالی در سوانح رانندگی توسط بیمه اطمینان کامل داشته باشند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: