جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 مرداد 1401     
نظارت و کنترل ۶ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در البرز

 

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومیرئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از نظارت و کنترل ۶ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

پیمان بختیاری، اظهارکرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای اجرای طرح کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب ۲۳۵ گشت مشترک با پلیس راه مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

 

وی افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

 

بختیاری با اشاره به اینکه باتوجه به آغاز سفرهای تابستانی و ضرورت ارتقای ایمنی مسافران، بازدیدهای میدانی و گشت‌های کنترل و نظارت افزایش یافته است، تصریح کرد: در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستور کار قرار دارد.

 

این مسئول گفت: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و باشناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: