جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 تير 1401     
گره ترافیکی چهارراه قهوه‌خانه باز می‌شود

 

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۸ با همراهی مدیران ارشد شهری منطقه از روند پیشرفت پروژه ساخت زیرگذر چهارراه قهوه‌خانه بازدید کرد و خبر تازه‌ای را به اهالی این محله در جنوب غرب تهران داد.

«محمدجواد خسروی»، شهردار منطقه ۱۸، به همراه معاون فنی و عمران و مدیران ارشد مدیریت شهری منطقه با حضور در کارگاه احداث پروژه زیرگذر چهارراه قهوه‌خانه، از نزدیک در جریان روند و پیشرفت ساخت این زیرگذر ۵۰۰ متری واقع در تقاطع خیابان‌های ابراهیم‌آباد، معلم و بلوار الغدیر در محدوده ناحیه۳ قرار گرفتند.

شهردار منطقه ۱۸ در خصوص پروژه زیرگذر چهارراه قهوه‌خانه گفت: «چهارراه قهوه‌خانه یکی از تقاطع‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد منطقه است. در چنین شرایطی ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح (زیرگذر) در این تقاطع می‌تواند جریان عبور و مرور را در ۲ مسیر روان و  گره ترافیکی این مسیر را برطرف کند

«محمدجواد خسروی» در ادامه تأکیدکرد: «چهارراه قهوه‌خانه یکی از تقاطع‌های اصلی منطقه ۱۸ است که به دلیل وجود مراکز مهم شهری، از جمله آرامستان و گلزار شهدای یافت‌آباد، درمانگاه خیریه فرمانفرمائیان، سازمان اوقاف و امور خیریه جنوب غرب تهران به محلی پرتردد و شلوغ تبدیل شده است. همچنین در بلوار معلم ارگان‌ها و نهادهای خدمات‌رسان عمومی از جمله دادسرای شهید مطهری، اداره‌های برق، آب و فاضلاب، گذرنامه، پلیس +۱۰ و بوستان بزرگ قائم(عج) واقع شده‌اند که بار ترافیکی این محور را بالا می‌برد

خسروی در پایان تأکید کرد که کلنگ ساخت این زیرگذر در تقاطع چهارراه قهوه‌خانه در سال ۱۴۰۰ زده شده و سازمان فنی و مهندسی معاونت فنی و عمران شهرداری تهران به‌عنوان مجری، این پروژه را پیش می‌برد. طول این زیرگذر ۵۰۰‌متر و عرض آن ۱۵‌متر و سطح عرشه نیز۹۵۰‌مترمربع است و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.