جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 تير 1401     
آغاز عملیات ساماندهی گاردریل بزرگراه‌های منطقه ۲

 

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲گفت: به منظور ارتقای ایمنی تردد در معابر شهری و بزرگراهی، عملیات تعمیر و نگهداری گاردریل بزرگراه‌ها اجرا شد.

حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به اینکه نبود گاردریل و علائم، موجب اختالات ترافیکی و تصادفات متعدد در بزرگراه و معابر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه گاردریل‌ها باعث حفاظت از تأسیسات کنار بزرگراه می‌شود و از انحراف وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند، تعمیر و تعویض آن‌ها به‌طور مستمر در برنامه‌های این معاونت قرار دارد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۵۵۵ متر طول از گاردریل بزرگراه‌های یادگارامام (ره)، شهید چمران، هاشمی رفسنجانی، شهید حکیم مرمت و نصب شد.

کریمی گفت: با توجه به اهمیت ضرورت ایمنی در معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی، پس از رصد و پایش معابر بزرگراهی توسط تیم‌های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، طرح ساماندهی تجهیزات ترافیکی دردستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: همزمان با اقدامات اجرایی در بزرگراه ها، عملیات نصب و ساماندهی تجهیزات ترافیکی در معابر شهری نیز در حال انجام است.