جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 تير 1401     
نجات معجزه آساي جان راننده پژو، پس از حريق

 

به گزارش گروه حواد ترافیکی تهرانی نیوز، نجات معجزه آساي جان راننده پژو، پس از حريقخبرگزاری آریا-رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره حریق سواری پژو در مسیر غرب به شرق آزاد راه قبل از رحمانی ، در ساعت 17:12 عصر دیروز و ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بدلیل جلب توجه و کندی حرکت خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: رانندگانی که حوالی ساعت 17:12 عصر روزگذشته، در مسیر غرب به شرق آزاد راه قبل از رحمانی در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو در حال سوختن و دود ناشی از آن، از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

وی افزود: تیم‌های منطقه 27 پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ خوشبختانه توانستند به موقع خود را به این خودرو رسانده و به کمک عوامل آتش نشانی به موقع راننده پژو را از محل حادثه دور و حریق را مهارکنند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: چند تیم از کارکنان پلیس بزرگراه پلیس راهور فاتب نیز همزمان در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک ایجاد شده، اقدامات خود را انجام دادند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن و نگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودرو‌های امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند.