جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 تير 1401     
تاخیر اجرای پروژه آزادراه «رشت- قزوین» پذیرفته نیست

 

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، استاندار گیلان با بیان اینکه عذری مبنی بر تاخیر پروژه آزادراه رشت - قزوین پذیرفته نیست، گفت: در صورت تعلل پیمانکاران مسئله از طریق قانونی پیگیری می شود.

اسدالله عباسی در جلسه جمع‌بندی سفر به مناطق مختلف روستایی،با تاکید بر تکمیل آزادراه رشت قزوین و لزوم پیگیری مجدانه از مسئولان ملی افزود: هیچ عذری مبنی بر تاخیر در تحویل این پروژه پذیرفتنی نیست و در صورت تعلل پیمانکاران، مسئله از راه‌های قانونی دنبال می شود.

استاندار گیلان مدیریت جهادی را اصلی‌ترین راه برای پیشرفت امور دانست و با اشاره به روکش نامناسب آسفالت مسیر و رانش زمین در مناطقی که مورد بازدید قرار گرفت، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد به سرعت نسبت به رفع مشکل، اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی پشتیبانی امامان جمعه از مسئولان را موجب دلگرمی و تقویت همراهی‌ها را منجر به پیشبرد سریع‌تر امور عنوان کرد.

لزوم سکونت مدیران در محل خدمت، ارتقاء وضعیت آب‌رسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و دیگر خدمات رفاهی به شهرستان رودبار از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان بر آنها تأکید کرد.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از حضور استاندار گیلان و بازدید او از مناطق روستایی شهرستان بیان داشت: این بازدیدها، موجب می‌شود که مردم پای‌کار بودن دولت مردمی را حس کنند.

وی حل مشکل آب را یکی از اساسی‌ترین درخواست‌ها ذکر کرد و احیاء ظرفیت‌های اشتغالزا به‌ویژه در بخش معدن را مورد تأکید قرار داد.

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حاضر در این جلسه نیز در خصوص اجرای مصوبات سفر شهرستانی استاندار گیلان به رودبار و رفع مشکلات شهرستان، اعلام آمادگی کردند.