جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 تير 1401     
اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عیدقربان در جاده‌های مازندران

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه مازندران: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عیدقربان در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیرماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این مدت تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اعمال تردد خودرو‌ها در جاده کندوان

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

اعمال تردد خودرو‌ها در جاده هراز

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

او تاکید کرد: درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محور‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی وسایل نقلیه سنگین در جاده های مازندران

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کندوان محدوده کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها در جاده هرازکماکان ممنوع است.

او گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از جاده هراز ممنوع می‌شود.

سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از جاده تهران سوادکوه قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از جاده تهران سوادکوه قائمشهر و بالعکس ممنوع است.