جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 تير 1401     
لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو و اتوبوس با افزایش آمارهای کرونایی

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو و اتوبوس همزمان با افزایش آمارهای کرونایی خبر داد.

سوده نجفی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان امور استخدامی در خصوص لزوم بهبود وضعیت حقوق کارکنان شهرداری منتشر شده که اعلام شده است ۱۸ نفر از اعضاء آن را امضاء کرده و سه نفر از اعضاء آن را امضاء نکردند، گفت: همه ما مدافع حق و حقوق کارکنان شهرداری هستیم و کوتاهی در این زمینه صورت نگرفته اما هنوز نامه رسمی از طرف ریاست شورا به دست ما نرسیده است و ما در آن لحظه حضور نداشتیم و گرنه همه همکاران مدافع حقوق پرسنل هستند.
 
وی ضمن تذکر به شهرداری در خصوص عدم ارائه سند تحویل و تحول گفت: در ابتدای شروع شورای شهر ششم لایحه دو فوریتی نیز در خصوص تدوین سند تدوین و تحول شهرداری مصوب شد که هنوز به دست ما نرسیده است.
 
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران همچنین در خصوص افزایش مجدد آمارهای کرونایی اظهار کرد: احتمال سویه جدید وجود دارد و برهمین اساس نسبت به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو و اتوبوس تذکر می‌دهند چرا که در این مدت عدم رعایت پروتکل‌ها موجب افزایش آمارها شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: