جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 خرداد 1401     
یکپارچه سازی مدهای حمل و نقل در تهران

 به گزارش گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که هوشمندسازی و یکپارچه سازی ناوگان اتوبوسرانی با سایر مدهای حمل و نقل در دستور کار قرار دارد.

 
بهرام نکاحی در مورد توقف طولانی مدت اتوبوس ها در سرخط گفت: بخشی از خلاهای ما ناشی از فرسودگی ناوگان و زیر ساخت ها است اما بخشی هم مربوط به روش هایی است که در گذشته پیاده سازی شده است.
 
وی با بیان اینکه در گام اول علاوه بر بهسازی و نوسازی ناوگان، موضوع تغییر روشها و اصلاح ساختار خطوط را در دستور کار قرار داده ایم که برای این مهم،مشاور نیز اخذ شده است، گفت: از سیستم های بروز ناوبری استفاده می کنیم و امید است با تجمیع این خدمات،آسیب هایی که در خدمات رسانی وجوددارد، به حداقل ممکن برسانیم اما به یاد داشته باشید که برای بهبود سیستمی که پویا، زنده و متغیر است باید سیستم کاملا هوشمند باشد که تلاش داریم به سمت هوشمندسازی و یکپارچه سازی با سایر مدهای حمل و نقل سوق دهیم.
 
نکاحی با بیان اینکه حدودا یک سال زمان لازم است تا این هوشمندسازی به طور کامل نهایی شود در مورد طرح یکپارچه سازی سیستم اتوبوس با سایر مدهای حمل و نقلی، گفت: مترو، اتوبوس ،تاکسی، دوچرخه و... جزو مدهای حمل ونقل هستند که برای ایجاد پیوستگی باید همه حوزه ها با هم در ارتباط باشند و همپوشان باشند که این اتفاق در حال حاضر سنتی است و به صورت انتخابی است؛ اما با برنامه ریزی مدون می توان این مدها را با یکدیگر همپوشان کرد تا نسبت به حذف سفرهای زائد که بعضاً دچار سرگردانی همشهریان می شود ، جلوگیری کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: