جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 فروردين 1401     
تلاش شهرداری برای عدم تحمیل هزینه مازاد کرایه حمل نقل عمومی به شهروندان

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اعمال افزایش میانگین ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی، بلیت مترو و اتوبوس از روز پنجشنبه (۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) خبر داد.

سید مجتبی شفیعی ضمن اشاره به افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و تاکسی) از روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۱، بیان کرد: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی هرساله براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران اصلاح می‌شود. باتوجه به افزایش هزینه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی، نیاز مالی هر ناوگان برای افزایش خدمات حمل و نقلی بیشتر از رقم‌هایی است که به عنوان مصوبه درنظر گرفته شده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه حداکثر افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی ۳۵ درصد و میانگین ۲۵ درصد برای سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده است، افزود: همزمان با افزایش نرخ تورم، هزینه‌های نگهداری و نگهداشت هر مد حمل و نقلی، حقوق رانندگان، هزینه‌های جاری و ... افزایش می‌یابد؛ اما باتوجه به سیاست حمایتی شهردار تهران، افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی به صورت میانگین ۲۵ درصد به تصویب رسیده است.
 
شفیعی در پایان عنوان کرد: مابه‌التفاوتی که بین نرخ کرایه مصوب و قیمت واقعی خدمات دهی هر ناوگان وجود دارد توسط شهرداری تهران جبران می‌شود تا هزینه مازادی بر شهروندان تهرانی تحمیل نشود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: