جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 بهمن 1399     
ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در دهه فجر

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ١١٠ دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طی هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه های تولید داخلی انجام داده است،  گفت: تا هفته آینده و همزمان با دهه فحر دومین بخش از اتوبوس ها و مینی بوس‌های جدید وارد پایتخت می شود.
 
‎هاشمی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.
 
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید صورت گرفته که ورود و بهره برداری از ۲۵۰ دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام است و همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی صورت می‌گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: