جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 آذر 1399     
رقابت با خودروهای خارجی در گرو همکاری با دانش بنیان‌ها است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت بازار فروش برای خودروسازان داخلی گفت: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از علم روز دنیا بهترین راهکار برای ارتقای کیفیت و ورود به عرصه رقابت جهانی است.

علی زنجانی حسنلویی اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان پدیده علمی جدید با توان بالا است که نه تنها در صنعت خودروسازی بلکه در سایر حوزه‌ها نیز حضور خلاقانه داشته است.
 
وی گفت: رقابت با خودروهای وارداتی اگر موردنظر خودروسازان داخلی باشد، منوط به استفاده از دانش شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سوخت، فناوری ناظر بر داخل خودرو و حجم موتور است.
 
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 10 سال است که شعارهایی مبنی بر همکاری صنعت خودرو با دانش بنیان‌ها مطرح می‌شود اما متاسفانه در مقام عمل نتیجه‌ای دربرنداشته است.
 
زنجانی حسنلویی تصریح کرد: خودروسازان اگر بتوانند در این جهت حرکت کنند، شاهد تولید خودروهایی به مراتب باکیفیت‌تر و با امکانات بیشتر در داخل کشور در مقایسه با خودروهای خارجی خواهیم بود.
 
وی با اشاره به تمرکز خودروسازان بر کمیت و بازار فروش، ضمن انتقاد از افت کیفیت خودروهای داخلی پس از گذشت مدتی از ورود آنها به بازار گفت: به جای ارتقا، روز به روز از کیفیت خودروهای داخلی کاسته می‌شود و با نارضایتی مصرف‌کنندگان از سطح کیفی خودروها مواجه هستیم.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین پیشنهاد همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از علم روز دنیا برای خودروسازی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: