جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 مهر 1399     
آموزش دوچرخه سواری برای ۴۰۰۰ سرباز

 به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، در راستای فرهنگسازی دوچرخه سواری بین شهروندان و همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش ، طرح آموزشی ویژه ۴۰۰۰ نفر از سربازان و کادر نیروی هوایی توسط اداره آموزش های شهروندی منطقه۱۳ در پادگان شهید قدس آغاز شد.

 مرتضی رحمان زاده،شهردار منطقه ۱۳ گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، شهرداری منطقه  ضمن اولویت قرار دادن این مهم ، برنامه ها و طرح هایی را برای  تشویق شهروندان به استفاده از این وسیله حمل و نقل پاک در سال جاری به اجرا گذاشت . 
 
وی ایجاد و توسعه مسیرهای دوچرخه  در معابر اصلی و بزرگراه ها، افتتاح ساختمان های دوستدار دوچرخه و تشویق مدیران و کارکنان به استفاده از دوچرخه ، برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو و دعوت از اقشار مختلف برای پیوستن به این پویش و برگزاری مسابقات ورزشی دوچرخه سواری و.. از جمله اقدامات منطقه در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برشمرد. 
 
شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح آموزشی و فرهنگسازی  " دوچرخه سواری " در منطقه ۱۳   به عنوان یکی از برنامه های اصلی منطقه در شش ماهه دوم سال اظهار داشت: اولین دوره از طرح آموزش دوچرخه سواری ، با حضور معاون امور اجتماعی  و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳، فرمانده نیروی هوایی پادگان شهید قدس ، اعضای هیئت دوچرخه سواری شرق تهران و دیگر مسئولین برگزار شد . 
 
وی افزود : این طرح ، با آموزش ۳۰۰ نفر از سربازان پادگان شهید قدس آغاز شد و به صورت مستمر و تا آموزش کامل سربازان و کادرنیروی هوایی این پادگان و خانواده های آنان ادامه می یابد. 
 
رحمان زاده  تصریح کرد: طی این دوره آموزشی،  ضمن برشمردن مزایای دوچرخه سواری،  از دوچرخه به عنوان بهترین وسیله حمل و نقل پاک نامبرده شد که در روزهایی کرونا می تواند به حفظ سلامت شهروندان کمک کند .
 رحمان زاده خاطر نشان کرد:در این دوره، ضمن  تشویق و ترغیب سربازان به استفاده از دوچرخه در مسیرهای ایمن و پیش بینی شده ، اصول و آموزش مقدماتی دوچرخه سواری نیز تشریح  شد.
 
گفتنی است ، در ادامه اقدامات منطقه برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری ، امروز شهردار منطقه  به همراه مدیران با استفاده از دوچرخه  ، محدوده ناحیه را بازدید و مسائل نگهداشت شهر را رصد کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: