جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 بهمن 1398     
سود در بازار خودرو فقط به دلالان می رسد

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام می کند که مدیریت ها باید به نحوی باشد که سود در بازار خودرو به خودروساز و مصرف کننده واقعی برسد اما در حال حاضر سود در بازار خودرو فقط به دلالان می رسد و این موضوع موجب بروز فساد و رانت می شود.

محمدرضا منصوری اظهار داشت: پس از تحریم ها عرضه خودرو کاهش یافت، این موضوع در کنار بازار کاذبی که از طریق سرمایه گذاری دلالان به وجود آمد و نیز بدهی های خودروسازان موجب افزایش قیمت خودرو در بازار شد که البته این وضعیت قطعا تغییر خواهد کرد.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت خودروسازان باید به نحوی باشد که سود به خود خودروساز و مصرف کننده برسد اما در حال حاضر سود در بازار خودرو فقط به دلالان می رسد و این موضوع موجب بروز فساد و رانت می شود.
 
منصوری گفت: سیاست های دستوری در حوزه صنعت و بازار خودرو تا این لحظه جوابگو نبوده، سامان بخشیدن به این حوزه نیازمند مدیریتی است که به طور کامل موضوع را پیگیری کند؛ باید بازنگری هایی در حوزه فروش صورت گیرد تا خودرو به صورت معقول به دست مصرف کننده واقعی برسد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی قیمت باید با یک کار کارشناسی و به صورت صحیح انجام شود تا سود در بازار خودرو به خودروساز و مصرف کننده واقعی – و نه دلالان- برسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: