جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 مرداد 1397     
اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و صنایع وابسته

 به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز: واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با هدف توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه شهری، "اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و صنایع وابسته" را در تهران برگزار می کند.

در این نمایشگاه که در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه مورخ 6 تا 8 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، واردکنندگان، تولیدکنندگان و فروشگاه‌های بزرگ دوچرخه شهری و صنایع وابسته حضور دارند و کلیه محصولات با شرایط و تخفیف ویژه به مخاطبان عرضه می‌شود.
 
امروزه ترافیک سنگین، افزایش روزافزون آلودگی هوا  و تبعات ناشی از آن موجبات توجه بیش از پیش مسؤلان، به دوچرخه شهری را فراهم آورده است. بنابراین این نمایشگاه فرصت مناسبی است که خانواده‌ها و مدیران شهری، ضمن بازدید از آن و حمایت از دوچرخه شهری نقشی اساسی در تغییر سبک زندگی و انتخاب این شیوه حمل و نقل پاک  داشته باشند.
 
برگزاری نشست‌های تخصصی برای علاقمندان و غرفه ویژه کودک و خانواده از برنامه‌های شاخص این دوره از نمایشگاه است که پیش¬بینی می‌شود مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
 
لازم به توضیح است، سالن همایش های دائمی حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت 8 تا 20 میزبان این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: