جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 مرداد 1396     
تحول ناوگان حمل و نقل عمومی با ورود 3 هزار دستگاه تاکسی هیبریدی

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت سلام تاکسی از ورود 3 هزار دستگاه تاکسی هیبرید به ناوگان تاکسیرانی خبر داد و گفت : شرکت سلام تاکسی بنا دارد تا با ورود این تاکسی ها به ناوگان حمل و نقل تحولات گسترده ای در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ایجاد نماید.

 

غلامعلی خامس متین، در مراسمی که با هدف  معرفی ناوگان جدید تاکسی برای کلانشهرها برگزار گردید اظهار داشت : خودروهای ارائه شده به منقاضیان توسط شرکت سلام تاکسی با تسهیلات 70 درصدی و سود 18 درصدی است .

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای واگذاری این خودروها به مالکین اختصاص داده است ، افزود : البته در این راستا قرارداد سه جانبه ای طی هفته آینده به امضا می رسد که برای اولین بار یارانه دولتی نیز به این خودروها تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین به تاریخچه حضور شرکت سلام تاکسی در ایران اشاره کرد و گفت : در قراردادی که سال گذشته با شهرداری تهران منعقد گردید 3 هزار دستگاه تویوتا پریوس خریداری و در اواخر اسفند ماه ، رسما این تاکسی ها در فرودگاه مهر آباد آغاز به کار نمود.

وی از جمله اهداف اصلی شرکت سلام تاکسی را تاثیر گذاری در حوزه کاهش آلودگی هوا اعلام کرد و افزود : هم اکنون بیش از 300 هزار تاکسی در حال فعالیت هستند که بخش عمده ای از این خودروها فرسوده هستند که شرکت سلام تاکسی بنادارد تا به تعویض خودروهای فرسوده در ابن بخش کمک نماید.

مدیرعامل شرکت سلام تاکسی حضور خودروهای پیشرفته در ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای تکریم شهروندان دانست و گفت :  در تمام کشورهای دنیا یکی از وظایف مهم شرکت های حمل نقل عمومی تکریم شهروندان است که متاسفانه این مهم در کشور مورد غفلت واقع شده است.

خامس متین با اشاره به ورود  حدود ۱۱۰ دستگاه از خودروی پریوس هیبرید به ناوگان حمل و نقل عمومی افزود :  در نظر داریم این خودروها را به 3 هزار دستگاه افزایش دهیم.

 

وی همچنین کاهش مصرف سوخت از دیگر اهداف این شرکت اعلام کرد و گفت : کاهش مصرف سوخت به عنوان یکی از سرمایه ملی کشور از اهداف شرکت سلام تاکسی در عرضه این گونه خودروها در ناوگان حمل و نقل است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: