جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 فروردين 1396     
برنامه ساخت شبکه ریلی پرسرعت در سئول به خوبی پیش می رود

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، وزارت زمین، زیرساخت ها و حمل و نقل در کره، اعلام کرده است که برنامه های ساخت نسل بعدی شبکه ریلی پرسرعت شهری سئول به نام Great Train eXpress را پیش می برد.

خدمات در خط A این شبکه تا سرعت 180 کیلومتر بر ساعت انجام خواهد شد که Ilsan در شمال غربی گیونگی دو را به سئول و دنگتن در جنوب شرقی گیونگی دو متصل می کند.

راه آهن پرسرعت GTX سفرهای طولانی مدت در پایتخت شلوغ و پرجمعیت سئول را پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که سئول از نظر حمل و نقل عمومی ارتباطات خوبی دارد، رفت و آمد به شهرهای اطراف به خاطر تعداد ایستگاه های موجود کمی زمان بر خواهد بود.

مدتی است که اجرای پروژه GTX در حال مذاکره بوده اما روند آن کندتر از چیزی بود که پیش بینی می شد.

این شبکه شامل سه خط A (بین Ilsan و دنگتون)، B (بین Songdoو Cheongnyangni) و C(بین ائوی جونگ بو و Geumjeong) خواهد بود.

وزارت زمین، زیرساخت ها و حمل و نقل کره تصمیم دارد خط A را در سال 2023 افتتاح کند و بخش 37.4 کیلومتری آن از Ilsan تا Samseong به طور خصوصی ساخته می شود. در حالی که مطالعات برای این طرح کامل شده، اواخر سال جاری درخواست برای پیشنهادها اعلام می شود. اوایل سال آینده لیستی از نمایندگان اجرای این طرح انتخاب می شود و هدف نهایی، آغاز ساخت از اواخر سال 2018 است.

قسمت جنوبی مسیر بین Samseong تا دنگتون در سال 2021 افتتاح می شود و توسط سازمان شبکه ریلی کره ساخته می شود. بسیاری از بخش های این مسیر اکنون ساخته شده است چرا که خدمات GTX برخی راه آهن های مشترک با خط پرسرعت SRT خواهد داشت.

خط A این شبکه دارای 9 ایستگاه بوده و پس از تکمیل طول کلی 76.9 کیلومتر خواهد داشت. قطارهای این خط با میانگین سرعت 116 کیلومتر بر ساعت سه تا چهار برابر سریع تر از سفرهای معمولی با مترو خواهند بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: