جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1396     
قالیباف در جمع خبرنگاران:
افزایش 70هزار مترمربعی سرانه های فرهنگی و اجتماعی در منطقه 15

به گزارش تهرانی نیوز؛شهردار تهران با بیان اینکه اتوبان دولت آباد در تابستان امسال افتتاح خواهد شد، گفت: با تکمیل اتوبان دولت آباد، بزرگراه آزادگان از کنار کارخانه سیمان به جاده امام رضا (ع) متصل می شود و خودروهای عبوری دیگر به میدان بسیج منتقل نمی شوند، در این پروژه چند صد میلیارد هزینه برای تملک انجام داده ایم که هم اکنون کلیه تملک ها انجام شده و زیرسازی های مورد نیاز نیز انجام شده است.

 

محمد باقر قالیباف، ظهر امروز در حاشیه افتتاح و بهره برداری از 101 پروژه شهرداری منطقه 15 طی سخنانی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: سرانه های فرهنگی، ورزشی و خدماتی در این منطقه نسبت به قبل افزایش قابل توجهی پیدا کرده و امروز نیز دو مجموعه ورزشی آبی و یک مجموعه ورزشی توپی افتتاح شده است.

به گفته قالیباف با بهره برداری از پروژه های امروز 70 هزار مترمربع به سرانه های فرهنگی و اجتماعی افزوده شده و در کنار این موارد، خدمات جانبی دیگری نیز ارایه می شود.

شهردار تهران هزینه پروژه های افتتاح شده شهرداری منطقه 15 را حدود 140 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدوارم با افتتاح این پروژه ها، بخش دیگری از کمبودهای خدماتی و رفاهی شهر را برطرف کرده باشیم.

قالیباف در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت پروژه اتوبان دولت آباد، گفت:  با تکمیل اتوبان دولت آباد، اتوبان آزادگان از کنار کارخانه سیمان به جاده امام رضا (ع) متصل می شود و خودروهای عبوری دیگر به میدان بسیج منتقل نمی شوند، در این پروژه چند صد میلیارد هزینه برای تملک انجام داده ایم که هم اکنون کلیه تملک ها انجام شده و زیرسازی های مورد نیاز نیز انجام شده است.

وی از نصب پل های اتوبان دولت آباد خبر داد و گفت: علاوه بر این تقاطع های غیر همسطح اتوبان دولت آباد با اتوبان شهید شوشتری در مسیر اتوبان امام رضا (ع) تکمیل شده و اتوبان دولت آباد در تابستان امسال افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه درباره آخرین وضعیت اتوبان شهید شوشتری نیز گفت:  بخشی از اتوبان شهید شوشتری که در مناطق 15 و 14 قرار دارد انجام شده و کار احداث تونل های این اتوبان از سمت شمال نیز آغاز شده است.

به گفته قالیباف برای احداث تونل اتوبان شهید شوشتری ضروری بود تا هماهنگی هایی با محیط زیست و موافقت نیروهای مسلح صورت گیرد که هم اکنون این هماهنگی ها به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: کار احداث اتوبان شهید شوشتری حداکثر تا 20 ماه آینده به اتمام خواهد رسید و مشکل ترافیک خودروهای عبوری از اتوبان افسریه نیز برطرف خواهد شد، به همین جهت این پروژه کمک بسیار جدی به عزیزان در منطقه 15 خواهد کرد.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ساکنان مناطق محروم و مستضعفان، صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما مسئولان وظیفه داریم در اولویت به آن ها توجه کنیم؛ همچنان که این فاصله امروز در شهر تهران کاهش پیدا کرده است.

قالیباف تاکید کرد: هنگامی که به پروژه های زیر ساختی همانند مترو، بزرگراه ها، فضای سبز، سرانه های خدماتی و ورزشی نگاه می کنیم، شاهد هستیم در حوزه ماموریت های شهری و زیرساخت ها اتفاق های خوبی افتاده است؛ البته ممکن است مردم در حوزه درمان مشکلاتی داشته باشند که دولت باید به آن ها توجه داشته باشد اما باز هم در مسایلی همچون کمک به بیمارستانی که در آینده نزدیک در منطقه 15 افتتاح خواهد شد، شهرداری تهران این همراهی و کمک را انجام داده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: