جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1396     
پیگیری مشکلات معیشتی و عمرانی بیش از 220 معلول ساکن در منطقه 19

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شناسایی معلولان و تشکیل پرونده جهت رفع مشکلات معیشتی و عمرانی آنان از برنامه های اجتماعی اولویت دار منطقه 19 است. 

 

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این مطلب گفت: طی این بازدیدها مشکلات 220 معلول ساکن در منطقه بررسی و ضمن تشکیل پرونده، از نظر سطح مشکلات معیشتی و عمرانی درجه بندی شده اند.

وی رعایت حقوق افراد دارای معلولیت و ارتقاء سطح معیشتی آنان را از اهداف مهم این اقدام عنوان کرد و افزود: در همین راستا منازل معلولین درجه یک از لحاظ محرومیت و معیشت در سال گذشته مورد بازدید شهردار منطقه قرار گرفت.

بهرامی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت اعضای کانون معلولین، اهدای سبد کالای حمایتی و هدیه نقدی، اهدای کمک هزینه اجاره مسکن و تهیه جهیزیه، اهدای لوازم التحریر، پوشاک و کیف و شلوار و حل مشکلات اشتغال به کار از جمله کمک های حمایتی در پاسخ به مشکلات معلولین طی این بازدیدها بود.

همچنین در قالب بازدیدهای خانه به خانه و شناسایی مشکلات معلولین، فعالیتهای مورد نیاز عمرانی، اهدای کارت مترو، بررسی مشکلات پزشکی و اهدای کمک هزینه درمان و ... صورت گرفت.

معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: برنامه بازدید از معلولین و ارائه کمک های حمایتی امسال نیز تداوم خواهد داشت و در همین راستا به مناسبت هفته ملی سلامت دیدار از خانواده های معلولین و ارائه خدمات حمایتی از آنان انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: