جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1396     
طرح اصلاح ترافیکی در معابر شمال تهران اجرا شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه  تهرانی نیوز؛طرح اصلاح ترافیکی معابر در محدوده های خیابان های اختیاریه و شهید کلاهدوز از سوی شهرداری منطقه 3 اجرا شد.

 

 علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک در این خصوص گفت: با توجه به تراکم ترافیک در معابر اختیاریه جنوبی به خصوص قسمت های بالاتر از خیابان شهید کلاهدوز طرح اصلاح معابر در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل ممنوعیت ورودخودروها به خیابان مسعود از خیابان اختیاریه، به کمک اصلاح هندسی در قسمت ورودی این معبر محدود شد تا امکان تخلف در ورود به معبر کاهش یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، تردد در شبکه معابر شرقی خیابان اختیاریه جنوبی نیز بهبود می یابد.

وی ابراز کرد: همچنین بدلیل تراکم تردد و ازدیاد تقاضا برای پارک حاشیه ای در کنار معابر کم عرض و فقدان معابر متناسب که منجر به کندی حرکت در معابر این محله شده است معابر خیابان منتری منشعب از خیابان شهید غیاثوند بازگشایی شد.

اسفراینی نژاد اظهار کرد: با بازگشایی خیابان منتظری که به علت معضلات محلی و مسائل غیر فنی مسدود بود، دسترسی شرقی-غربی به محدوده اختیاریه آسان می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: بازگشایی معابر بن بستی که شرایط مناسبی برای تردد و ایجاد دسترسی دارند باعث روان سازی ترافیکی معابر می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: