جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 بهمن 1395     
پایان عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه شهید نواب با خیابان امام‌خمینی(ره)

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز:عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید نواب با خیابان امام خمینی(ره) تا نیمه اسفندماه سال جاری به اتمام می‌رسد. 

مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران با اعلام پیشرفت 90 درصدی عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید نواب با خیابان امام خمینی(ره)، از اتمام اقدامات مربوط به مقاوم‌سازی این پل سواره‌رو خبر داد و گفت: علاوه بر فعالیت‌های مربوط به تقویت فونداسیون و کوله‌های بتنی این پل پررفت و آمد شبکه بزرگراهی پایتخت، مجموعه‌ای از تعمیرات تخصصی از قبیل تعویض درزهای انبساط و ترمیم تیرهای بتنی عرشه نیز به سرانجام رسیده است. 

مهدی پورشاسب با بیان آنکه تقویت کوله‌های شرقی و غربی پل تقاطع نواب- امام‌خمینی(ره) از طریق حفاری و احداث شمع صورت گرفته است، یادآور شد ضعف فونداسیون پل با اجرای تمهیداتی از قبیل کاشت مجدد میلگرد و بتن ریزی برطرف شده است. 

وی اجرای کلیدهای برشی به منظور جلوگیری از جابجایی عرشه در اثر نیروهای جانبی زمین‌لرزه را از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه دانست و افزود: تعمیر هندریل‌ها و تراش و روکش آسفالت از معدود اقدامات باقی‌مانده در پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید نواب با خیابان امام خمینی(ره) است که ظرف روزهای آتی به نتیجه می‌رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: