جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 بهمن 1395     
معاون شهردار منطقه 19 خبر داد
اجرای برنامه های سلامت محور در اماکن عمومی به مناسبت هفته ملي سلامت مردان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:هفته ملی سلامت مردان امسال با تدارک برنامه های مختلف سلامت محور از نخستین روز اسفندماه آغاز می شود. 

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: برنامه های این هفته با شعار «آیا در مسابقه سلامت برنده اید» و نیز با محوریت ترويج فرهنگ خود مراقبتي در مردان  تا 7 اسفند ادامه دارد و در همین راستا ده ها عنوان ویژه برنامه در منطقه 19 تدارک دیده شده است. 

وی ترویج شیوه زندگی سالم، پیشگیری از حوادث ترافیکی و ارتقای سلامت روانی را محورهای برنامه های آموزشی این هفته اعلام کرد و افزود: همايش ها و كلاس هاي آموزشي مناسبتی این هفته با موضوعاتی همچون آشنايي با بيماري هاي شايع در بين مردان، بررسی تحولات شاخص های سلامت مردان در ایران، اهمیت و اولویت سلامت مردان در منطقه، اصول تغذیه صحیح در مردان، اصول خود مراقبتي در مردان و ... در خانه های سلامت سطح منطقه اجرا می شود.

علاوه براین  به مناسبت هفته ملی سلامت مردان  ویزیت رایگان پزشکی در خانه های سلامت به مدت یک هفته انجام می شود. ضمن اینکه بروشورهای آموزشی در خانه های سلامت و سایر اماکن عمومی اعم از مدارس و مساجد بین شهروندان توزیع خواهد شد.

به گفته بهرامی طی برنامه ویژه ای در پایانه شهید سروری ایستگاه خدمات سلامت شامل قند و فشار خون، مشاوره فردی رایگان و آموزش کنترل خشم ویژه رانندگان اتوبوسرانی ارائه خواهد شد. همچنین کلاس آموزشی سرطان های رایج در مردان با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران در ایستگاه متروی نعمت آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی اورولوژی با همکاری انجمن اورولوژی در هفته سلامت بیان کرد: به همین منظور شهروندان می توانند از ساعت 9 تا 12 روز پنجشنبه به سرای محله خانی آباد نو جنوبی مراجعه کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: