جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 بهمن 1395     
با هدف روانی تردد انجام شد
اجرای شش طرح اصلاح هندسی در معابر و تقاطع های منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز:شش طرح اصلاح هندسی در معابر و تقاطع های منطقه 15 به منظور روان سازی ترافیک اجرا شد. 

سالمی  معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا اصلاح هندسی خیابان 17 شهریور حد فاصل خیابان شوش تا خیابان رستگاری مقدم با احداث 2500 متر جدول و در خیابان بروجردی، زیر پل بعثت نیز با کانالیزه کردن مسیر و احداث خروجی از باند کندرو به اصلی در خیابان بروجردی اجرا شده است.

 

به گفته وی اصلاح هندسی بزرگراه امام رضا (ع) حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان امام سجاد (ع) با احداث سه دوربرگردان، انسداد تقاطع باند کندرو و خیابان امام خمینی(ره)، احداث خروجی باند کندرو به اصلی و همچنین اصلاح هندسی خیابان بروجردی، شهرک گلها با کانالیزه کردن مسیر و احداث دو پهلوگاه و احداث مسیر خروجی و ورودی از باند اصلی به کندرو از دیگر اقدامات در این زمینه بود.

 سالمی با اشاره به اینکه این عملیات با هدف روانی تردد، افزایش ضریب ایمنی شهروندان و کاهش تصادفات رانندگی اجرا شده است  افزود: در این راستا همچنین تقاطعات ناحیه 6 با  احداث جداول دوبل وکانالیزه کردن مسیر عبور خودرو ها؛ ایمن سازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه اظهار داشت:  اصلاح هندسی  خیابان رضایی و بزرگراه بعثت، خیابان رضایی حد فاصل خیابان هاشم آباد-خیابان ذوالفقاری و بزرگراه بعثت تقاطع غیر همسطح بزرگراه امام علی (ع)، احداث جداول دوبل در رفیوژ میانی در جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از برخورد مستقیم خودرو ها از دیگر اقداماتی بود که در سالجاری در این حوزه به اجرا درآمد.

شایان ذکر است، این اصلاحات هندسی به همراه تعدادی پروژه های عمرانی، فرهنگی و امور شهری تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: